raamstad Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Får ikke lys i knappene på min dynavin.. Hva kan være galt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Jeg måtte skjøte lys inn selv, tar du strøm fra instrumentbelysning virker dimming også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Min var det plug & play, og funker også på dimming. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Jeg måtte skjøte lys inn selv, tar du strøm fra instrumentbelysning virker dimming også Hvis jeg skal skjøte fra instrumentbelysningen, hva må jeg skjøte på? Noen spesiell ledning bak spillern ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Jeg hadde original navi, kanskje raamstad også. Stjal strøm fra lyset til klimakontroll mener jeg, bare å hvilken som gir utslag når du bruker dimmebryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Jeg hadde original navi, kanskje raamstad også.Stjal strøm fra lyset til klimakontroll mener jeg, bare å hvilken som gir utslag når du bruker dimmebryteren. Ja, har originalt navi! Ja skjønner, men siden du måtte koble ledninger sammen hvordan finner du hvem som jeg må skjøte sammen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Mener å huske det er snakk om orange ledning fra spilleren, og grå med rød stripe fra bil, da virker også dimme funksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Ordna seg! Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoff Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Ordna seg! Takk for hjelpen Hvor kjøpte du spilleren fra? Jeg holder for tiden på å installere i min bil, men klarer ikke få kontaktene til å stemme. Plag and play var det i alle fall ikke, for spilleren får ikke engang strøm. Måtte du bytte plass på noen av pinsa i overgangskontakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Finnes 2 forskjellige stereo tilkoblinger i BMW,en med runde kontakter, og en med flate kontakter. Så du må rett overgang for at det skal bli plug & play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå