Danima Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Hei. Da jeg for noen uker siden "bare" skulle flytte bilen min fra en plass til en annen på gårdsplassen oppdaget jeg en merkelig lyd fra varmeapparate. Mer spesifikt så var det noe viftebladen tok bortig da de roterte. Min første tanke da var is, da jeg tidligere på dagen hadde vasket bilen og som da har frose utpå kvelden. Og en uke etterpå da jeg kom hjem fra jobb satte jeg meg inn i bilen igjen for å sjekke lydene, men da var viftene "død". Er det noen her på forume som har erfart dette tidligere? Evt, hvordan er muligheten for å få vann inn i varmeapparatet? På forhånd takk,
TM custom Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Er faktisk ikke så uvanlig at viften plutselig slutter å funke på de bilene. På e91'en til onkelen min sluttet også viften brått og fungere. Måtte skifte hele viften
Danima Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 Er faktisk ikke så uvanlig at viften plutselig slutter å funke på de bilene. På e91'en til onkelen min sluttet også viften brått og fungere. Måtte skifte hele viften Det er ikke det nei. Vet du om den laget noen form for lyd tiden før den røk? Og ikke minst, prisen på den nye?
TM custom Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Er ikke helt sikker. Den ble skiftet på garanti. Koster 2000 på gs http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/varer/Produktkatalog_64/64_1451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå