Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og hentet meg en BMW E32 hær om dagen, trodde egentlig det var et skrap før jeg dro å så på den men ble positivt overrasket å tok den med meg hjem :D Så bestemte meg etterkvært for å gjøre et lite prosjekt av den :D

BMW E32 730i manuell med 388.000km på tellern, virker som at den har 388.000km til å gi! :D

Dagen etter jeg hentet den monterte broren min (DK2 hær på forumet) gul lyktefilm på noen av lyktene for litt "harrystuk" og jeg sotet baklyktene litt.

Videre planer er:

-senk

-tone ruter

-noen gromme felger (BBS RS replica, BBS LM eller noe i den duren)

-ta litt overflaterust

-kanskje montere en eller annen frontleppe

-bytte bensintank siden denne lekker (hvis noen har eller vet om så rop ut!!!!!!!)

-Større stereo må man jo også ha

Er lovt til å komme med forslag :D

jh9zrs5ho83ozaoxgsum.jpg

tty223djtfolutok9zpo.jpg

Disse to bildene ble tatt rett etter jeg hadde kommet hjem med bilen :)

Skrevet

Slik ser den iallefall ut nå :)

2termfszo4qees2u93x9.jpg

w85qr3qf8wkbeueyuwzz.jpg

Veldig dårlig bilde, giddet ikke fløtte bilen eller åpne garasjeporten for å ta bilde :oops: så man får et feil inntrykk av sotingen, lyktene er mye mer rødskjær i enn det som vises på bildet :) Er 3 lag med rød sotespray å et lag m sort :)

Skrevet

I går byttet jeg olje på diffen ( Castrol limited slip 75w-140) og på girkassen ( Dex 3 ATF olje). Så fort jeg får nytt oljefilter så blir det byttet olje på motor også (Castrol Magnatec 5w-40) :)

Skrevet

Da holdt nesten bilen på å brenne opp, eller som vi sier her oppe "mannskjitn holdt næstn på å gå tell hælvette!" da en bensinslange som ligger oppå motoren revnet, men krise avverget :D Litt spenning i hværdagen :D

Skrevet
Da holdt nesten bilen på å brenne opp, eller som vi sier her oppe "mannskjitn holdt næstn på å gå tell hælvette!" da en bensinslange som ligger oppå motoren revnet, men krise avverget :D Litt spenning i hværdagen :D

Funnet permanent løsning nå eller? :wink: Kan sikkert se unna en slange :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet

Har kun tenkt å overhale motoren, har ingen planer om å hente ut så ekstremt mye hester. Vil bare få det til å funke :) Ser på det som en læringsprosess :D

Skrevet

Har nå byttet motorolje+filter og plugger:) Har også fått tak i et sett med 17" originale alpina felger med dim: 8,5x17 og 10x17. Disse manglet dessverre senter dekslene men har fått tak i 4stk originale brukte med nøkler som er på vei fra statene nå :) M5en til DK2 snek seg med på bildene;) Som dere ser har jeg et ekstremt behov for senk! Noen som har forslag til hvordan senk/fjærer/dempere jeg burde montere? (gjerne med link) :D

ml63kutprna0cddaqddy.jpg

o3fp5fl4hy01dto0uejn.jpg

2dxfc1m6vj6chnltzzqw.jpg

Dårlige bilder i motlys får vi bare leve med :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...