Raptor91 Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Var og hentet meg en BMW E32 hær om dagen, trodde egentlig det var et skrap før jeg dro å så på den men ble positivt overrasket å tok den med meg hjem Så bestemte meg etterkvært for å gjøre et lite prosjekt av den BMW E32 730i manuell med 388.000km på tellern, virker som at den har 388.000km til å gi! Dagen etter jeg hentet den monterte broren min (DK2 hær på forumet) gul lyktefilm på noen av lyktene for litt "harrystuk" og jeg sotet baklyktene litt. Videre planer er: -senk -tone ruter -noen gromme felger (BBS RS replica, BBS LM eller noe i den duren) -ta litt overflaterust -kanskje montere en eller annen frontleppe -bytte bensintank siden denne lekker (hvis noen har eller vet om så rop ut!!!!!!!) -Større stereo må man jo også ha Er lovt til å komme med forslag Disse to bildene ble tatt rett etter jeg hadde kommet hjem med bilen
Raptor91 Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 Slik ser den iallefall ut nå Veldig dårlig bilde, giddet ikke fløtte bilen eller åpne garasjeporten for å ta bilde så man får et feil inntrykk av sotingen, lyktene er mye mer rødskjær i enn det som vises på bildet Er 3 lag med rød sotespray å et lag m sort
Raptor91 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 I går byttet jeg olje på diffen ( Castrol limited slip 75w-140) og på girkassen ( Dex 3 ATF olje). Så fort jeg får nytt oljefilter så blir det byttet olje på motor også (Castrol Magnatec 5w-40)
Raptor91 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Da holdt nesten bilen på å brenne opp, eller som vi sier her oppe "mannskjitn holdt næstn på å gå tell hælvette!" da en bensinslange som ligger oppå motoren revnet, men krise avverget Litt spenning i hværdagen
Dansken89 Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Raptor91 skrev: Da holdt nesten bilen på å brenne opp, eller som vi sier her oppe "mannskjitn holdt næstn på å gå tell hælvette!" da en bensinslange som ligger oppå motoren revnet, men krise avverget Litt spenning i hværdagen Funnet permanent løsning nå eller? Kan sikkert se unna en slange
Raptor91 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Jada, var nede på esso å fikk tak i bensinslange;)
Raptor91 Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Hva tror dere? Garrett Turbo fra en 2006 Ford F250 6.0 Powerstroke
HagenJR Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Må følge med her! artig at det blir flere E32 turbo, tenker du på å godkjenne den med turbo?
Raptor91 Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Morsomt å se at noen viser interesse Nei har ikke tenkt så mye på det
Raptor91 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Har kun tenkt å overhale motoren, har ingen planer om å hente ut så ekstremt mye hester. Vil bare få det til å funke Ser på det som en læringsprosess
Raptor91 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Har nå byttet motorolje+filter og plugger:) Har også fått tak i et sett med 17" originale alpina felger med dim: 8,5x17 og 10x17. Disse manglet dessverre senter dekslene men har fått tak i 4stk originale brukte med nøkler som er på vei fra statene nå M5en til DK2 snek seg med på bildene;) Som dere ser har jeg et ekstremt behov for senk! Noen som har forslag til hvordan senk/fjærer/dempere jeg burde montere? (gjerne med link) Dårlige bilder i motlys får vi bare leve med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå