sm0k3d Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Har 2 par med tåkelys. sorte stolpe deksel bak ved bakruta med leselys og vanlig lys. ny gasswire til m20. m20 svinghjul,clutch,trykkplate. framskjermer, høyre og venstre. 2 stk framstoler. diverse plast rundt motorrom. bakluke, rustfri. 2 stk panser, rustfritt. varmedeksel til tunell. eksos til m20. Har masse annet også, men var det her jeg kom på. Alt skal bort, og går BILLIG! Send pm, eller post her så skal dere få bilder hvis det er ønskelig.
sm0k3d Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Farge på panser og fremskjermer? Er ikke sikker på fargekode, men er sølvgrå.
Lillert Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Er framskjermene rustfri? isåfall så tar jeg de for 350,-. Er panseret facelift?
sm0k3d Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 det ene panseret har en liten "knekk i hjørnet mot lykta. er fra en 88mod. Det andre er rustfritt og skadefritt fra en 91mod. Skjermene er det overflaterust på. Jeg kan gi deg beskjed i morgen, og evnt ta noen bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå