Larsgunnar Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Heisann! Lei av å plages med gammel dritt nå, så jeg er interessert i et originalt urørt ledningsnett til preface E30 325i. Ønsker KOMPLETT ledningsnett til kupé og motor, dvs hver en eneste ledning til hele bilen. Bilen min er '87 mod, så noe der i laget burde være greit. ECU'en min har forresten 2 rekker og 35 pins, så motornett bør passe til den. Om du har noe annet, og det følger med ECU er det OK. Skriv her i innlegget, send PM, ring/sms på 90895105 eller mail til larsgunnartkd@hotmail.com om du har noe, så blir vi enige om pris, frakt og det som hører med! Jo raskere, jo bedre! MVH Lars Gunnar Øvergaard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Bump! Haster litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå