KBF Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Sitter her og prøver å shoppe litt snacks til bilen min, men så blir jeg stoppa av dette "problemet" Hvorfor passer ikke de sotabak lyktene som feks GS selger til min bil? Står bare at de passer opp til 09/00. De samme gjør de som eg finn hos Schemiedmann, Koed og Ebay Har noen et bra svar på dette? Bilen min er en 2003 mod..
Parts24 Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Du må ha lykter som passer til facelift-utgaven av E39... Er mye dårligere tilgang på slike lykter enn til pre-facelift. Fasongen er jo lik, det er vel koblingene som er litt annerledes.
KBF Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Skrevet Mars 31, 2013 Du må ha lykter som passer til facelift-utgaven av E39... Er mye dårligere tilgang på slike lykter enn til pre-facelift. Fasongen er jo lik, det er vel koblingene som er litt annerledes. Jaha.. der var som f..n! Kan det være pære holderen for blinklyset? Lyktene etter 2000 var jo hvite og med gule pærer, jeg mener å huske frå min forrige BMW at dette blei et problem også, då festene på pærena er litt annaleis på de gule... Vurderer sterkt å kjøpe noe billig fra ebay bare for å teste...
-Vegard- Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 er annerledes plassering på boltene hvertfall. må borre et nytt hull for å få facelift lykter på preface og dermed motsatt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå