///M85 Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Jeg prøvde å oppdatere navigasjonen min i bilen min til den siste oppdatering som jeg lastet ned fra e39source.com, gjorde alt som var skrevet i riktig rekkefølge men har gjort en feil. Lastet ned software og en key cd, brent med riktige programmer osv som beskrevet. I følge den siden så skulle det komme opp installasjons vindu på skjermen men jeg leser på andre nettsider at i noen systemer kan systemet forbli sort mens installasjonen foregår i bakgrunn og man må bare vente til det er ferdig, men den siste infoen fikk jeg ikke med meg før alt gikk galt da det sto på en annen nettside som jeg leste senere, underveis mens skjermen var sort ventet jeg en stund for så å slå av tenningen og prøve på nytt. Men det skulle jg ikke gjort. Nå er ikke navi menyen der og cd radio funker heller ikke, skjermbilde ser ut som fra 80tallet. Noen som kan hjelpe meg med det, hva gjør jeg her, kommer ikke tilbake til installasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Skaff en original oppdaterings cd, gjør alt i riktig rekkefølge og håp på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Hmm.. Noen her som kan låne meg en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Da har jeg fått sjekka dette og det ser ut som jeg drepte enheten. Arghhhhhhhhhhh¤&¤&/%/&(/)()=)=?(%/ Noen som har en liggende som skal selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 jepp har en mk3:) hva byr du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Takker. Men har kjøpt en allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå