milhouse Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Disse har gått noen runder på bane, men har flere runder igjen! Kan sende bilde. Litt slitte innerside foran. 255/35/18 og 285/30/18 løse dekk Pris 1900. Hentes i Oslo, sendes ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 1900 pr stk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Du får de for 1900 per stykk, men da ville jeg heller kjøpt nye!! 1900 er for alle 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Du deler ikke opp? Trenger egentlig kun ett 255-dekk, da jeg skal sjekke plass, men kan selvsagt kjøpe to hvis du ikke vil sitte igjen med ett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Skal du prøve på bilen kan du få låne ett dekk i noen dager mot noe tips på neste banetreff. Gidder ikke å splitte opp, da kan jeg ha de som backup dekk! Selvfølgelig med forbehold om at ingen kjøper de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Kan bli en stund til jeg får testet de.. Hadde vært kjekt å hatt liggende til senere. Si ifra hvis de ikke blir solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Hvor gamle er de? Og du vil ikke revurdere å sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Kjøpt i fjor vår. Har ikke så lyst på å dra de med til posten. Kjenner du noen som bor i Oslo som kan sende for deg? Er lei av å hente ting på posten og så synes jeg alltid det er greit at man ser det man kjøper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå