Clausfox Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Selger mitt sett med BBS felger. Deisse felgene passer perfekt på e36 forran er det nye dekk, bak slitt 2 av felgene mangler deksel. Felgene har blitt lakkert grønne. felgene er ikke skakke. Ny ventil for å fylle luft følger med, koster ny 501,- inn hos dekk forhandler. Felgene er 2 delte, de har også blank kant som kan byttes. de er ikke 100% men som sagt rette og fine å kjøre på! Håper på å få igjen 4500,- jeg ga selv 5000,- uten dekk Men BUD går ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Kan bytte i et sett bra ishjul. Rallypigg. Inntrisert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Kan bytte i et sett bra ishjul. Rallypigg. Inntrisert ? Detsverre, selger de fordi jeg trenger penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Opp på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Hva slags dekk har du på disse? Hvordan går med coilovers? Tenker altså klaring fra felg til fjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Hva slags dekk har du på disse? Hvordan går med coilovers? Tenker altså klaring fra felg til fjør. De bak som er slitte er michelin mener jeg å huske, forran er det et eller anna "billig" dekk. kosta vell 800,- for begge 2 ferdig lagt på. Da jeg bruke de på min bil med supersport coilovers brukte jeg 5mm spacer! å det måtte jeg også på alle de andre 3 serie felgene, gikk uten spacer når jeg kjørte 5serie felger. Jeg hadde på spacerne på godkjenning på BT og EU kontroll, ingen problem med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 BUMP's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 solgt? Ikke solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Ingen som trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå