Slinden Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Er det noen forsjell på m20 toppene? da tenker eg face og preface motorene. og b20 og b25 motorene? alltså viss eg har ein m20b25 facelift motor med gåen topp, kan eg da bruke ein topp fra ein m20b20 pre face? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 De er ikke like. Facelift og prefacelift har forskjellig kompresjonsforhold. Og b20 og b25 har vel forskjellige dimensjoner på innsuget tror jeg. Hvordan det er å veksle mellom de er jeg ikke helt sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slinden Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 takker for svar Noen som vet litt mer hvordan det er og bruke dem omverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceikko Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Prøvde å sette på 731 topp i steden for 885 topp. Gikk ikke. Preface. Stemplet tok i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Meg bekjent er toppene like uansett om de er pre eller facelift, hvertfall de jeg har vært borti, utenom noen av de tidligste 731 toppene fra B23. Det er forskjellige stempel på pre / facelift som utgjør kompresjonsforskjellene. Men en 731 topp er ikke bolt-on på en B25 bunndel. Både store og lille innsuget passer om hverandre på hhv 731 og 885 topp. 731 har 1mm mindre ventiler og trangere kanaler enn 885. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå