powerfulglenn Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Hei trenger EwsII boksen altså 96mod, hjerne, nøkkel evt chip osv.. Min vil ikke starte pga jeg mangler litt.. er til en 523 men hvis noen har noe fra en 520 evt 525 bensin hvis det går så hadde det vært fint Noen som har?
kimf Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Alle ews2 bokser er kodet med en unik nøkkel, denne nøkkelen kan være 0xFFF eller (4095) forskjellige varianter, hvis denne er feil så vil du ikke få start før du har endret nøkkel i enten hjerne eller ews2 boks da disse to må matche. Jeg har liggende ews2 boks med nøkkel chip.
Bjanne Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 92832727- Lasse, han her skal demontere en hel norsk 530 diesel denne uka. han har alt du trenger av nøkler og låser osv holder til i skien. så du kan bytte alt evt.
powerfulglenn Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 kimf: Du klarer ikke og feilsøke ews boksen min og evt slette startsperre funskjonen? Bjanne: Det er vell Diesel? er vell litt forskjellig?
powerfulglenn Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Kan sjekke Men takk for svar og for at du prøver og hjelpe
kimf Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Hvis du sender hjernen din, så kan jeg gjøre slik at den hopper over koden for startsperre å går rett videre der den kommer når den får rett passord fra ews boksen.
powerfulglenn Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Så da kan det hende bmwen min starter? Kan du gå innpå prosjekt linken min? " Bmw e39 prosjekt" ? Så kan du se selv hva jeg burde gjøre eller hva du kan gjøre? Gå til den siste siden evt.. Får ikke start på bimmern serru
powerfulglenn Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 noen som har? Hadde en deal med en fyr men han var useriøs virker det som..
kimf Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Det enkleste er å fjerne startsperren fra hjernen, å få en brukt ews boks til å fungere mot din brukte motorstyring er endel arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå