Yoshi E28 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Heisann:-) Har da etter et år borte fra bmw kommet meg på rett kjøl igjen og anskaffet meg en 2001 e39 touring med 254k på telleren. Bilen er hel og pen, litt smårust og litt steinsprut på ellers en pen lakk. fargen er titansilber metallic. Bilen har orginalt utstyr som: Sportsunderstell med nivåregulering, Cold Climate Package, 2sone klima, Sportsseter, multifunksjonsratt med varme, bmw buisness cd, oppgradert lyktevaskere foran, orginal xenon, avtagbart hengerfeste. og litt til som jeg ikke husker. lurte på hva godtfolk på forumet syns jeg burde gjøre med bilen, jeg vil hovedsakelig bytte felger, og ta rust/steinsprut, og shine opp skinninteriøret, bytte ratt, oppgradere stereo, foliere/bytte edeltre interiøret, kansje på sikt bygge om til mtech all the way. utover dette tar jeg som det kommer. er det noen tips der ute til det jeg ønsker å gjøre? hilsen en som har kommet tilbake fra flere år uten å være aktiv på bimmers:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshi E28 Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 kunne dere ha flyttet denne tilbake, da dette er et prosjekt on the go, og ikke ment som et rent show off innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshi E28 Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 takk for det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Forøvrig ville jeg bytta til det 3-eika M-rattet, fått på noen passende felger og beholde båt-listene. Tre er exlusivt synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshi E28 Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 lurer på sølv karbon eller alu på treverket, og m ratt er jeg på jakt etter, også felger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 e39 er jo laget for å kjøre med 18" rondell D58 mener jeg.. Alternativt alpina (kanskje kjøre alpina look med skjørter og dekor i tilegg?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 jeg hadde latt være å bygge om til m-pakke på den..facelift fanger er pen i seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshi E28 Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 facelift er pent det, men er det mulig å få tak i noe leppe til den? og alpinastæsh til den er vel like skjeldent å få tak i som sjegg på gråstein omtrent? eller er det noen som har noe tips? rondell er pent, men ser på andre muligheter først, har hatt rondell før:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå