Gå til innhold

takst 518 e34

kongharald
 Share

Anbefalte innlegg

heisann lurte litt på noke her kansje folk innpå her veit svar?

skulle kjøre heim til påske, og på veien heimover kom det en luring over i feil kjørebane og kjørte rett på meg, han tok på seg all skyld.

framfanger v.side, framskjerm, felg/dekk, understell v.side framme, dør m siderute og frontrute blei ødelagt og siden frontrute er knust er muligens bilen rammeskeiv.

prøvde å leite litt men finner ikkje verdi av 518 e34 1995 mod noken som veit dette?

bilen blir vel mest sannsynlig vraka, men kan det svare seg å ta penger for å bygge den opp igjenn å heller selge?

er el. sportsstoler i den i brunt skinn ikkje strøkne men fine, kor kan en finne pris på de?

tok ut cd-spiller pga ødelagt siderute, kan den vere lur å sette inn igjenn? er pioneer spiller med automatisk dvd-skjerm med touch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

518 er vel ingen ekstremt ettertraktet bil, så kan godt hende det lønner seg å bare ta pengene og vrake.

eller ta deler av pengene og heller selge deler. tror jeg hadde gjort sistnevnte med de store skadene du nevner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte litt på ka den kan være verdt? forsikringsselskapene er vel ikkje kjent for å vere så generøs med pengene..må vel få litt for bil og litt for tort og svie, er jo ikkje min feil luringen blei blenda å kom over i feil kjørebane sjøl om det var eg som hadde sola mot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...