GøranSB Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Har et sett med orginal M-tech II sidepanel til e30 4-dørs jeg vurderer å selge. Er ikke noe som tar plass, så må ikke selge. Bilder kommer i kveld. Usikker på hva prisen ligger på for tiden, så kom med bud
GøranSB Skrevet April 3, 2013 Forfatter Skrevet April 3, 2013 Har også sideskjørt og en noe knust framfanger, men overdelen mener jeg skal være inntakt. Alt orginal M-tech II. Kommer bilder i kveld Kom med bud.
GøranSB Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 Beklager for at det ikke har kommet bilde enda, skal legge ut etter jobb i dag. Om du ikke vil vente kan du sende meg tlf nr ditt på pm Høyeste bud på sidedeksel er nå 2500 kr.
GøranSB Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 De er tatt av bilen, å ligger klar til å sendes Høyeste bud er framdeles 2500, om ingen byr høyere blir sidedeksel solgt på lørdag.
GøranSB Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 overdel av m-tech front og sidepanel er nå solgt Blir ikke m-tech på vogna nei. Prøver en clean, lav stil på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå