lhlucky Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Etter nesten to år er tiden kommet for å selge bilen min. Bilen det er snakk om er en 1998 modell 520 i Touring, E39. Bilen har gått ca 195 000 km og har kun hatt to eiere før meg. Manuell girkasse og bensin. 150 hk / 110 kW. Karosseritype: Selvbærende karosseri, lukket med 4 dører. Informasjon hentet fra vognkortet sier at bilen er blå, men fargen er svart, med fargekoden Cosmosschwarz 303 ihht informasjon under panseret. Da jeg kjøpte bilen hadde den nylig byttet bremseskiver. I løpet av tiden jeg har hatt den har følgende deler blitt byttet: Termostat Veivakselsensor og kamakselsenors Radiator og radiatorslanger Batteri Fremre støtdempere Bytte frontfanger og venstre tåkelykt (noen har vært borti meg på en parkeringsplass). Ny frontfanger er ikke malt. Serviceintervall er fulgt, med stor service i fjor sommer. Siste oljeskift ble utført i januar i år. EU-godkjent frem til januar 2014. Følgende feil/mangler må nevnes. Bakre vindusvisker har stoppet, uvisst hvorfor. Viskosekobling bør byttes. Etter radiatorbytte dukket det opp en suselyd som kan høres ut som vind, eller en høylytt vifte, som følger turtallet. Har fått tips om at det er viskosekoblingen. ABS-en slår inn litt for tidlig ved lave hastigheter. Har ikke hatt noe problem med dette, så har ikke gjort noe med det. Termometeret viser -40 grader, og hopper av og til. Har byttet selve sensoren uten at det hjalp. Ellers er det 17" sommerdekk som ble kjøpt nye i fjor, samt 15" vinterdekk som synger på siste verset nå. Litt rust på bagasjelokket, som er normalt for disse bilene. Bilen er ellers god å kjøre og har god komfort. Selger fordi jeg skal kjøpe ny bil. Ønsker å få dekket resten av lånet ved salg, så jeg setter prisen til 30 000 kr, men prisen er ikke spikret i stein. Kan nåes på telefon 97 14 58 14 stort sett hele tiden, innen rimelig tid. Har ingen bilder tilgjengelig nå, men dette kan jeg få ordnet ved forespørsel. Bilen kan forøvrig prøves i Drammen, eller i Asker i normal jobbtid. Mvh Leif H. Larsen *Endring: Har byttet frontfangeren og tåkelykten* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lhlucky Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Dytter den her opp litt...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå