arntzen.525tdsa Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 heisann har en e34 525tds som jeg kansje kan bytte bort i en annen bmw om jeg får noen forslag som frister som for eks e34 sedan eller e30 e36 e39 annet kan også vurderes står 115.000 på tellern men har nokk gått rund 300 tenker jeg byttet bremser foran og bak byttet stabstag bytte olje og oljefilter byttet diesel filter byttet luft filter byttet kuppe filter m5 sports interiør 2 farget grått sort m tech 2 ratt super chipp fjærnet katalysator bilen begynner og bli sliten i lakken er minimalt med rust på den bilen går bra og bruker værken olje eller vann ingen u lyder 4 x el vinduer air condition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 BILEN er SOOOOOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå