Forbiss Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Vurderer å kjøpe nye felger til e30'n om dagen men er usikker på hvor breie felger det er plass til bak. Har i dag gs silvertrack og har vurdert å kjøpe 2 nye i 9,5 17 sånn at det blir litt meir kant bak men synes at dei er litt dyre i forhold til kvaliteten. Har lyst på "rs" lignende felger men er usikker på hva slags bredde/et eg kan ha bak. Kan akseptere å valse inn kanten på hjulbuen men ikkje noko meir enn det. Så viss nokon har peiling så skrik ut! Og legg gjerne ut bilder av div felger som folk liker på e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 hey en kompis av meg kjører med 10*17 et15 eller så var det et20 bak,han har 60/40 senk å har lakt kanten på bua å det funker fint. dette er rs kopi å du finner di på ebay (DARE RS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Har vurdert dei hjula eg og. Du har vel ikkje bilde av bilen med dei hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Har vurdert dei hjula eg og. Du har vel ikkje bilde av bilen med dei hjula? bilen står nå ned pussa å klar til lakering men jeg skal få ordna ett bilde når felgene er på igjen. dem er til å annbefale for det syk kant på bak felgen i forhold til andre kopi felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Prøver igjen her. Har nå funnet felger eg lurer på å kjøpe. Dei er 8.5-17 et15. Vil dette passe på e30 uten å måtte voldta skjermene for å få det til å gå klar? Bilen er senket med h&r fjærer og dempere men usikker på hvor mange millimeter. Vil ikkje bestille nye felger uten å være sikker på at dette går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 No worries.. Kanskje du må space foran eller slipe av calipperen litt om du har 320 understell.. Dekk kan du kjøre 205.40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Er original 325. Har nye 215.40 liggende så da spørs det om det ikkje blir nye felger etterhvert. Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå