E39Stian Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 den midtre luftedysa i dashbordet, har du den enda? er den hel? Mener den skal være hel ja, skjekke for sikkert i morra. 100 kr visst du skrur den ut selv?
steinh Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 den midtre luftedysa i dashbordet, har du den enda? er den hel? Mener den skal være hel ja, skjekke for sikkert i morra. 100 kr visst du skrur den ut selv? okey. har ikke mulighet å komme å demontere da jeg bor i nordnorge.. kan du sende den? det er bare å vippe den ut av dashbordet og ta av/klippe wiren som sitter der.
E39Stian Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 den midtre luftedysa i dashbordet, har du den enda? er den hel? Mener den skal være hel ja, skjekke for sikkert i morra. 100 kr visst du skrur den ut selv? okey. har ikke mulighet å komme å demontere da jeg bor i nordnorge.. kan du sende den? det er bare å vippe den ut av dashbordet og ta av/klippe wiren som sitter der. Den er grei, gi meg adresse og navn på pm så sender jeg den så fort som mulig.
E39Stian Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 Vrakes mest sannsynlig på tirsdag....
LK Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Hvordan er forskjermene på denne? Edit: så nå at du hadde tatt den ene..
E39Stian Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Hvordan er forskjermene på denne?Edit: så nå at du hadde tatt den ene.. Den som er igjen på høyre side er ødelagt. (Kappet i)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå