skogsland Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Har en mtechvinge liggenes. Orginal sort. Trenger litt kjærlighet. Blått, vanlig kjedelig interiør selges. Fram og bakseter, samt dørpaneler i nydelig matchende farge. Disse er 100% strøkene!! Bimmern hadde gått 79000 når de ble tatt ut fra facelift btw.
Torolav933 Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 kordan er skruene under mtechvingen? får du skrudd dei fra kvarandre? pris ?
skogsland Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 Sitter ikke noe skruer der nå så hvordan tilstanden på de er vet jeg ikke men det ser bra ut for alt jeg vet =) Aner ikke hva disse går for så bud mottas =)
skogsland Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Vingen er solgt Setene har litt merker på bildene men det er kun fordi det har stått ting oppå der som har satt sine spor. Med vanlig bruk i 2/3 dager er de borte
Rayen Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Hei.. Ser ut som du har litt av samme interiør i antransit? Grå svart.. Har du stoler i den fargen?
Gezzel Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Har du gulvteppe også ? Mye ska du ha for stolene da ?
skogsland Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Tror det skal ligge et gulvteppe i garasjen et eller annet sted.. tilstanden på det vet jeg ikke, trenger nok en god vask. Hvor mye gir du? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå