Sindre Dahl Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Skal ha coilovers til min e34 sedan men forstår det slik at dette ikke er det enkleste i verden, bilen min er en sen 92 modell 525i. Tenkte å kjøpe KW variant 2 av senk.no men da må jeg sende inn fjærbeina til KW for at de skal bygges om pluss kjøpe en haug med deler hos GS, skal det virkelig være så vanskelig?
Vegardb17 Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Kjøpe en haug med deler? Du må sende inn fjærben til kw ja Ville kjøpt nye hjullager, bremseskjold og støvhetter for å slippe å plukke av de du har. Husk å kjøp rett hjullager etter hva fjærben du sender inn Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Sindre Dahl Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 Kjøpe en haug med deler? Du må sende inn fjærben til kw jaVille kjøpt nye hjullager, bremseskjold og støvhetter for å slippe å plukke av de du har. Husk å kjøp rett hjullager etter hva fjærben du sender inn Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Fikk beskjed av senk.no at alt må renskes på fjærbeina så da må alle deler plukkes av, ja det er en haug med deler som må kjøpes i tillegg Det jeg må kjøpe i tillegg er: Støtdemperlager framme 14mm hull Skive støtdemperlager Deksel støtdemperlager Støtdemperlager bak Foring Skive
PerErik Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Disse delene tar du av de gamle fjærbeina dine, så hvis de er i god stand er det ikke noe i veien for å bruke se på nytt. så lenge du har rette støtdemper lager, er et par forskjellige typer.
evi Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Problemet er jo at man må sende inn fjærbena og vente i flere uker før man kan få kjørt bilen igjen. Er det ikke mulig å få kjøpt coilovers på depositum og sende inn fjærbena når man får coiloversene?
Vegardb17 Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 støtdemperlager er det samme som tårnlager ja? isåfall ville jeg kjøpt GS perfomance eller noe lignende istedet for orginale. Må vel ha de orginale på godkjenning da men.....
PerErik Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 er det samme som tårnlager, ja. Jeg hadde gs performance lager på min når jeg godkjente den, de sa ikke noe på det, tror ikke de la merke til de riktignok.
Sindre Dahl Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Problemet er jo at man må sende inn fjærbena og vente i flere uker før man kan få kjørt bilen igjen. Er det ikke mulig å få kjøpt coilovers på depositum og sende inn fjærbena når man får coiloversene? Jeg har spurt om det også men de hadde ikke på lager så må sende inn det som står på bilen... Tar 4 uker å bygge det om sier de
Michaelw Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Jeg har KW Inox line 2 på min, jeg kjøpte ekstra fjærbein fra Sverige slik at jeg ikke trengte og ha bilen på bukker i 1mnd + Kjøp nye hjullager, bremseskjold, boltene til de, og ja.. Se på delefilmen så ser dere hva dere trenger. Fjærbeina må være helt renska. Btw: originale topplager passer IKKE, da gjengepartiet på KW demperne er for lite så det ikke rekker igjennom topplagerene. K-sport topplagerene passa ikke i det hele tAtt i karosseriet, så jegkjører GS-Performance topplager. De gikk igjennom godkjenningen. Spør hvis dere lurer på noe mer!
Sindre Dahl Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Jeg har KW Inox line 2 på min, jeg kjøpte ekstra fjærbein fra Sverige slik at jeg ikke trengte og ha bilen på bukker i 1mnd + Kjøp nye hjullager, bremseskjold, boltene til de, og ja.. Se på delefilmen så ser dere hva dere trenger. Fjærbeina må være helt renska. Btw: originale topplager passer IKKE, da gjengepartiet på KW demperne er for lite så det ikke rekker igjennom topplagerene. K-sport topplagerene passa ikke i det hele tAtt i karosseriet, så jegkjører GS-Performance topplager. De gikk igjennom godkjenningen. Spør hvis dere lurer på noe mer! Hvilken nettside kjøpte du fjærbeina fra?
Michaelw Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Jeg har KW Inox line 2 på min, jeg kjøpte ekstra fjærbein fra Sverige slik at jeg ikke trengte og ha bilen på bukker i 1mnd + Kjøp nye hjullager, bremseskjold, boltene til de, og ja.. Se på delefilmen så ser dere hva dere trenger. Fjærbeina må være helt renska. Btw: originale topplager passer IKKE, da gjengepartiet på KW demperne er for lite så det ikke rekker igjennom topplagerene. K-sport topplagerene passa ikke i det hele tAtt i karosseriet, så jegkjører GS-Performance topplager. De gikk igjennom godkjenningen. Spør hvis dere lurer på noe mer! Hvilken nettside kjøpte du fjærbeina fra? Var fra en privatperson på blocket. Fra en delebil.
Vegardb17 Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 koed har en drøss fjærben til E34, men er en endring i 91, er plasseringen av ABS sensoren, har du en 94 bil og kjøper en gammeltype fjærben vil ikke ABS funke, er størrelsen på abs kransen som er forskjellen, 83(etter 91) og 97mm(før 91)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå