måsadott Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 selger min 520 sedan 24v 150hk 94mod, da den bare har blitt stående de siste 5 årene, bilen er forholdsvis strøken med lite rust og skader, kjøpte bilen som rep objekt, men har ikke hatt tid til å gjøre noe med den. det som gjensto på bilen da jeg satte den fra meg var å skifte bensinrør, da det lakk litt fra det gamle(følger med nye bensin rør), også er det en liten grevling i motoren som gjør at den ikke går ordentlig, men tror ikke det er noe stor sak og fikse, men jeg vet ikke helt hva feilen er. men ettersom bilen bare har stått stille i nesten 4-5 år så er det vel litt mer som må gjøres med den. skiftet til helt nytt panser rett før den ble stående skiftet også skiver og klosser over hele, men de må nok skiftes igjen siden den bare har stått. bilen har : svarte skinnseter i grei stand, ikke mye slitt så vidt jeg husker nytt låsesett i tenning og dører/bagasje, med 3 nøkler airbag elektrisk rullgardin i bakrute A/C el vinduer el soltak mener å huske det står en cd veksler i bagasjen,men er litt utsikker. følger også med litt diverse tåkelamper og hovedlamper. følger også med 2 helt nye kantfelger, tilsvarende de som er på bildene. kommer mer bilder etterhvert av interiør. Bilen står i åmot i modum og må hentes med henger, selger bilen koplett ring eller send sms med bud. Tlf 45001135 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marc95 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Hei ser du selger en bmw som rep objekt, lurer på om du kan sende meg/legge ut noen bilder av bilen? Er interesert dersom den er i grei stand struktur og rustmessig, vanskelig for meg å komme med et bud ettersom at det ikke er noen bilder ute her. Men har du en liten tanke over hva du tenker å få for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå