Franke21m3SC Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Trenger et difflokk til e28 hvor det står 12210 663 på lokket men det passer nok det som heter 664 også. Er til en 528i uten sperre og den lille diffen. Har den store diffen med sperre og det lokket passer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanAre Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Skal ha liggende ett fra den lille diffen til e28, tar bilder og sjekker delenr i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanAre Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Ble litt usikker om dette faktisk er til e28? Hvet du om det er delenr andre plasser enn på innsiden av lokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Franke21m3SC Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Takk for svar. Det lokket der er ikke likens som mitt, da det jeg har er med opphenget på venstre side og ikke i midten . Nummeret står på utsia mellom boltene på h side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fairmontragger Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Er det samme lokk som på denne bakstillingen? (litt dårlig bilde men...) Er fra en E28 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Franke21m3SC Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Ser ut som det er lik ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fairmontragger Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Regner med at du ikke har bruk for hele greia(skulle blitt kvitt noen ting her.. ).. Blir litt langt for å hente tenker jeg.. Kunne sikkert tatt av lokket og sendt det i posten for ett par hundrelapper om det er interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Franke21m3SC Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Det er greit ja...send meg pm med kto. nummer så ordner vi det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå