bobbo1990 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 vurderer og selge min e30 cupe da jeg rett og slett ikke har tid til den har e30 4 dørs delebil som medfølger om ønskelig.. har alt som skal til for og få orden på den det som må gjøres understelle må byttes. bilen er lakert før jeg kjøpte den (dårlig utført arbeid) eksos må sveises motor må festes mellom aksling må byttes og bensin tank lekker så den må og byttes bilen er ikke så verst sånn ellers motor går godt tikker litt men den har stått en god stund har flett nytt senkesett til den med tuv papirer så er kun jobben som må gjøres så er den klar for og få skilter på den byg om til eletriske vinduer. er en del jalla mekk ifra tidligere eiger men med litt jobb kan dette bli en bra bil til en billig penge bud over 10k da det medfølger såpass mye deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo1990 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 rett utenfor bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre325 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 modell`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan91 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 7500,- vet budet er under 10, men slenger det inn, og om ingen andre byr så kan du heller si ifra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo1990 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 alt under 10 er uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan91 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Skjønner:) du får si ifra om du ikke får solgt den for over 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo1990 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 om jeg ikke får mer enn 10 beholder jeg den enkelt og greit må ikke selge den på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Hvordan er det med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 kjørbar å skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 kan du legge ut lit flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 km.stand? kjørbar? tlfnr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Førland Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Har du noen flere bilder? og et tlf.nr du kan nås på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo1990 Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Er kjørbar uten skilter. Har begynt på den, så eksos er demontert nett no + litt små plukk. Den står på bukker for øyeblikket. skal prøve og få oppdatert annonsen til helgen litt rust er det men ikkje nåke grav rust er dårlig med dekning der jeg er nå så du får best tak i meg her på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 send meg en pm med litt info du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå