Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å høgge en Opel jeg brukte i vinter! Der sitter det en 3liter rekke sekser med Getrag 265 kasse. Tanken min var og se hva folk er villig til å gi for denne, før jeg tar en beslutning :)

Den reper ikke på gira

Den går ikke ut av gir

Ingen ulyder

Uvisst km stand

Lekkasjer har jeg ikke sjekket

Stammer fra Opel Senator

Legg inn helst bud på tråden her, slik at andre folk kan følge med. Ellers kan du sende meg en melding ( da jeg jobber til alle døgnets tider ). 92209310

Mvh Stian, kongsvinger :)

Skrevet

Tikka inn et bud på 4000kr på telefonen før i dag.

Jeg får en telefon på fredag. Da kan det hende jeg bytter hele bilen komplett mot en E30 :)

Skrevet

Det skal være slik med løst clutch hus, som folk sier! :) Men denne stammer fra Opel, så det må vel byttes sånn feste / kryss eller hva man kaller det!?

Skrevet

Jeg har en Opel Rekord som er totalt ombygd. Og der er de fleste deler tatt fra en Opel Senator! Det er tatt motor og gir fra den. 3 liter rekke sekser 12 ventiler med tilhørende kasse! :)

Skrevet

Ja, det var senator jeg tenkte på, men skrev commodore :) Hvis kassa hadde vært bolt on, hadde jeg lagt inn et bud, men hopper over ettersom budet er på 4000 for noe som ikke jeg kan bruke enda.

Skrevet

Ser den! :)

Jeg venter egentlig på at fredagen skal komme jeg nå. For da bytter jeg antageligvis hele lekebilen mot en orginal E30 325i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...