Rasperformance Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Noen som vet hva ein skal lagre en AUX utgang på Vipec for å kunne ta ut data om kjølevanntemp?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Tenker du på å bruke en Aux til å "drive" et instrument? Isåfall kan du sette opp en Aux som "GP pwm" og stille den inn som ECT på ene aksen. Men er litt prøv å feil å få instrumentet til å vise riktig.
Rasperformance Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 Tenker du på å bruke en Aux til å "drive" et instrument? Isåfall kan du sette opp en Aux som "GP pwm" og stille den inn som ECT på ene aksen. Men er litt prøv å feil å få instrumentet til å vise riktig. ja tenkte å bruke en AUX til den orginale i innstrumentet på e30en okei da kan jeg prøve å se takker
Rasperformance Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Kan se ka min står på sjekka du hvordan din står innstilt? kobla det opp å prøvde å justere men fikk ikke liv i den
e30 tic Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Kan se en dag, men eivind som har svart i tråden her er rette mannen å få tips av
Rasperformance Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Kan se en dag, men eivind som har svart i tråden her er rette mannen å få tips av okei viste ikje om du hadde det samme selv :)kunne sikkert brukt samme verdier sikkert bare å lege litt mer
e30 tic Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Har v44 i e 30 ja, men eg kan lite, derfor har integrale8v bygd nett og mappet.
Rasperformance Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Har v44 i e 30 ja, men eg kan lite, derfor har integrale8v bygd nett og mappet. okei kan ikje så mye sjøl heller men d ordner seg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå