Bjørn_ove Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 bilen er en 2001 mod sedan og er kjørt ca 201,000 km, har fulgt service heile tida.nylig eu godkjent for ca 3 veke sida, står senkesett på den ikkje godkjent men har aldri hat problem me politi pga det. har nettop byttet begge kamsensorane bremse klossa og band bake, har fått en motor lampe etter kam sensor bytte, men trur de er bere og slette feil kode på sensorane og de skal eg gjere før salg evt. bilen har m pakke heile veien rondt cls bak luke og bak rute senker og har montert xenon i grøfte lys. har 19 bbs motorsport felger til sommer desverre er de 1 felg som er knust. stereo to 12 toms bass element av typen ground zero extreme 1400w pr stk, org høytalara bak fockal framme og en dobbeldin spelar fra kenwod. Er desverre på sjøen for øyeblikket so blir ikkje noke salg før 6 mai når eg kjem heim;) pris er usikert so bere å gi bud, vist buda blir for små so beheld eg helder bilen. Kan vere inntrisert i og bytte i billigere bil og penger helst disel.. bere og spør om det er noke du lure på.
J0nni Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Hei! Hvilken prisklasse er det sånn cirka du tenker på, og hvor i landet står bilen? Når er neste eu-kontroll?
Bjørn_ove Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Hareid rett atmed ålesund omtrent, eu godkjent i år also 2 år til0 neste. pris: takka nei til 55 forige veke .
Bjørn_ove Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 70 000 er det eg vil ha:) da he dokke en pris. Vist inngenn vil gi det so skal eg helder beholde den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå