Gå til innhold

E39 som som lager durrelyd fra dashbord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp

Samboeren min har akkurat kjøpt seg en E39 528ia ( :D ) med litt småplukk på, men noe av det som bekymrer meg litt er en lav dyrre lyd som kommer fra dashbordet ( kansje bak navigasjonen eller fra midtre varme apperat) lurer på hva dette kan være, om det er noe kjent med E39? litt kjedelig om den tapper strøm fra bilen og ender opp med flatt batteri om morgenen. Personlig er jeg ikke kjent med slik "ny" teknologi fra BMW, då jeg bare har gamle Bimmere :lol:

Mvh Martin

Skrevet

Jeg har relativt nylig kjøpt meg nesten lik bil. Ikke navi på den og uoriginal radio, men den har samme lyden når bilen ikke sviver, uten tenning i osv.

Har funnet ut at det ikke er radio og det er ikke kupeviften, men ikke prøvd å undersøke noe særlig hva det kan være heller. I alle fall litt input -> det er ikke navi eller radioen.

Min er ikke gått tom i alle fall :)

Skrevet

Har snakket med an annen som også har denne lyden i sin E39, den tapper seg heller ikke tom for strøm over natten, men om er redd om bilen skulle stå i noen dager og batteriet skulle gå flatt så hadde det vært kjipt. Dette er bilen til Samboeren min og jeg skal få den helt oppegående uten noe ulyder :) Personlig klarer jeg og leve med slike bagateller i mine biler :P

Skrevet

Det er viften til temp sensorn som måler tempen i bilens kupe og styrer klima anlegget,den stopper etter 16 min når bilen er avslått,helt normalt og ingen feil.

Skrevet
Det er viften til temp sensorn som måler tempen i bilens kupe og styrer klima anlegget,den stopper etter 16 min når bilen er avslått,helt normalt og ingen feil.

Supert og få det bekreftet :D hadde mareritt i natt om og åpne opp dette dashbordet :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...