akkurat! Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Hei! Noen som vet hva det kan være at bilen(90 mod 850ia)ikke tenner innimellom,å at den da går bare på halve motoren(vet at det skal være sånn nå og da) om den tenner,kommer det eksos kun på venstre side,motoren kan heller ikke ruses,får ikke gitt gass,den får bensin,virker som om den går i nød,å disse motorene har jo lett for å bli litt "sure"om man ikke før startet de...!? Innimellom går heller ikke tenningen av når jeg slår av med nøkkelen,og ingen av instrumentene virker,dette er en hobbybil,så den blit ikke brukt jevnelig,nå hadde den stått noen år når jeg fikk den nå... Håper noen der ute sitter med noen gode ideer om hva dette kan være....
kje Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Har ikke disse motorene to separate motorstyringer? Mulig den ene har tatt kvelden... Det er vel i grove trekk to rekkeseksere montert i V med separat styring, innsug og eksos!?
akkurat! Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Har ikke disse motorene to separate motorstyringer? Mulig den ene har tatt kvelden... Det er vel i grove trekk to rekkeseksere montert i V med separat styring, innsug og eksos!? Hei! Takk for svar! Jo,den skal visst gå på 6 når bilen går på tomgang,så slår de siste seks inn ved gasspådrag sies det,men jeg skal sjekke det med motorstyringer! Takk så langt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå