Molo1993 Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Hei. Er det noen her på forumet, som vet delenr til termostatsensoren som viser temperaturen på speedometret i en E36 316i Coupe med M43B16 motor? Når jeg søker opp på gs og meca, så får jeg opp 3-5 forskjellige sensorer. Har ikke forsøkt og finne på koed enda, utifra det jeg har skjønt så kan ganske mye være billigere der. Er det noen som også vet hvor denne sensoren sitter, så hadde det vært topp!
Hellems, E30 Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 prøv koed.no en gang da. det er vel en skrue føler i nærheten av termostaten tipper jeg? om ikke det er helt feil
Molo1993 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Fant sensoren på koed Men da gjennstår plasseringen til denne sensoren. Sensoren ser slik ut fra siden: Og slik ut forfra regner jeg med: Det kan finnes ved å søke 3207 på koed, håper noen tar seg til dette da jeg trenger et svar på lokasjon for denne føleren På forhånd takk!
Hellems, E30 Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Foran nær termostaten, i vann systemet, er ikke så vrient å finne
Molo1993 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Var nettopp nede å kikket litt, eneste jeg klarte å se der var den ene impulsgiveren. Men det begynner og bli mørkt, så skal se litt i morra, så kommer jeg med en update da
Molo1993 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 M43B16 maskin detta, kikke litt på tegninger for motoren idag. Virker som begge temp følerene skal inn under manifolden igrunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå