Clausfox Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Har en BBS front fanger til e21, er nok ikke i noe spesielt bra stand, men går ann å fikses på! hull til tåkelys. Selges for 250,- tror det skal være hyggelig pris Bilder kan ordnes. //Claus Henrik sc tlf 414 76 876 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Ingen som har lyst på den? DEN SOM HENTER DEN FÅR DEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 jeg tar den takk. Betaler litt om du kan levere den på Granavollen på Gran hos en kollega. Vh. Stein 99310944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 jeg tar den takk.Betaler litt om du kan levere den på Granavollen på Gran hos en kollega. Vh. Stein 99310944 Hei Stein, jeg har ingen bil utenom firmabil å vil ikke kjøre privat med den (siden vi har elektronisk kjørebok) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 ok, jeg ringer deg i morra etter å ha sjekka om jeg har noen i område som kan plukke opp. Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 ok, jeg ringer deg i morra etter å ha sjekka om jeg har noen i område som kan plukke opp.Vh. Stein Høres Flott ut! har også mye mere e21 deler om det er noe du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Hmm kanskje det, trenger bagasjeromsmatte / innredning, alpina rammeforsterkning, fjærtårnstag bak, komplett interiør i svart, nytt ledningsnett i hele bilen, og sikkert mye mer egentlig. Ringer deg i morra så kan vi se om det er noe du trenger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Hold av til steinsus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå