Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger min Golf 1 7" BKF (den minste) som er oppgradert med ny 25mm hovedbremsesylinder fra E32 750. Staget på bremsekraftforsterkeren er kappet, sveiset og tilpasset E30 og passer nå bolt on. Har ikke vært kjørt med, kun prøvemontert - har ikke vært bremsevæske i systemet en gang på hovedbremsesylinderen!

Perfekt for dere med M50/M52/S50/S54 etc i E30 og har lite plass (dette er den minste Golf 1 BKF). Den store hovedbremsesylinderen fra 750 er en veldig bra oppgradering for Golf 1 BKF'en som er så liten, spesielt hvis bremser er oppgradert. Selges kr 3500 eller høystbydende, kan evt bytte i pedalboks (selges grunnet kjøp av dette)

Har et par spacerskiver i forskjellige dimmensjoner liggende også, for å space opp motoren på sjåførsiden for dere med M50/M52/S50/S54. Den ene er den som Koed selger, den andre er tykkere. Følger med uten pristillegg. Er ikke alltid man trenger dette, avhenger av hvordan motorputer/fester man bruker. Jeg måtte ikke space med Golf 1 BKF, E28 M535 motorputer og S54 motor i min E30

Skrevet

Er det en slik OBP pedalboks som er for E30? Er den komplett med væskebeholdere, masterpumper, justeringskabel, evt monteringsbrakett for E30 osv?

Har for øvrig fått et bud på PM på 3500 inkl frakt fra morten.2 som står til i morgen kveld kl 20, men liker ikke sånne korte frister når det er flere interesserte så her er ingenting solgt enda :) Og skriv budene her folkens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...