philip_91 Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Noen som har hatt problemer med lysene på en 520i e39? Kresjet på venstre siden sånn at fornt lykten røyk alt virket greit bare at fjernlyset var på hele tiden. så jeg koblet ut batteriet slik at det ikke skulle bli helt daut. Men når jeg koblet det på igjen så er fjernlys på ventstre side,Høyre blinklyss og alle lysene på baklyktene på... og dette er når bilen er lås og lysene er slått av . er byttet lykter men er samme stick som var på den forje utenom blinlyset på venstre ykt(Ble ødelagt under kollisjon) Noen som vet ?
Hakon Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Relativt vanlig problem på E39. På tide å bytte lysmodulen (som kan kjøpes brukt, men må kodes om)
philip_91 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 lysmodulen et byttet for 2 år siden da :/ men kan den ha fått en smell ellerno når jeg kresjet? Minnimalt med skade på bilen...
Moeraa Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 du har ikke blinklys hendelen slik at den blinker til venstre? ble lurt av det første gang!
philip_91 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 Den ene av de stikkene ble ødelagt da jeg kresjet, så må få tak i en ny en, noen tips til hvor jeg kan kjøpe de, finner de ingensted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå