Sylfester Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 BMW 520D 2002 til salgs om et par uker. (overgang til stasjonsvogn) Har ikke lagt bilen til salgs på FINN enda, da den først må vaskes, legge om til sommerdekk osv. Men lufter bilen her på forumet først. Bilen har rullet 204k. Titansølv metallic. Hel og pen bil, ingen bungler. Bilen ble kjøpt ny hos Trondsen bil i Tromsø av en eldre herremann som jeg kjøpte jeg bilen av. Vil påstå at den har opplevd bedre vilkår enn sørpå med tanke på rust, da den er 99,8% rustfri(veeeeeeeeldig liten flekk inni bakdørene der alle e39 tydeligvis får rust). Ikke tullekjørt av ungdommer. Har full service historikk på bilen, kvitteringer osv. Ny turbo da den hadde gått ca 170k. Noe av det fine utstyret er webasto, sportsstoler i skinn, sportsratt m. multifunksjon, cruise, regnsensor, xenon, hvite blinklys, servotronic, hifi, s896a automatiske lys, avtagbart hengerfeste.(brukt 1 gang av meg). Legger ved fil av utstyrslisten da den ble levert. Bilen er helt orginal bortsett fra sommerfelgene og leddioden til parklysene. Har nokian hakka7 piggdekk på 15toms (orginal felger) og 18toms med 245/40r18(8,5bred)framme og 265/35r18(9,5bred) bak (legger ved bilde av helt lik felg) kjøpt fra gs bildeler. 18 tomsfelgene har Falken 918 dekk kjøpt i fjor. Har ikke tatt bilder enda men om det er noen som er intressert så skal jeg fortløpende få tatt noen å maile til de.(vet at bildene er elendig men var bare de jeg hadde på mobilen.) (har forresten ikke xenon i gøftelysene lengre) Håper noen er interessert. Det er masse god bil igjen i denne. Tenkte meg 85 000,- for bilen(årsavgift inkl.). Ring for en prat mob 97704036 eller send en mail til von_gomp@hotmail.com(har lagt ved 2 bilder av en annen bil som ligger på finn de er helt identiske ekteriør messig og den har samme felger dog noe større men klin like) Mvh Endre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå