E_johansen Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Lurer litt på angående loddrett m20 motor? De som må jøres da er å: sveise om bunnpanna, oljepompa og girboksen så er de jort eller er de noe mer som spiller inn? Hvordan er de med returen på olja fra toppen?
glue Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 du mener vel å bygge om til tverrstilt? uansett HVORFOR??
E_johansen Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 beklager får dårlig innfo i spørsmålet mit. jeg tankte på at m20 ligger 20 eller 30grader imot høyre orginalt, så tenkte jeg å sette motoren vannrett. så jeg får bedre plass til turbo'n
E_johansen Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 dette er på en Datsun 510 så det går, men spørsmålet er om hva som må jørest med motoren får at de skal gå
Morty999 Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 la nå folk få gjøre hva di vil? han spør jo bare hva som må gjøres, og ikke hvorfor. du må sveise om bunnpanne, oljesila, girkasse, innsuget må nok kanskje tilpasses litt om det ikke er plass, men det vil se teit ut med org innsug på en motor som er rettet opp.
TurboLag Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Bunnpanne, pickup og girkasse må sveises om. Når det er plass til å rette opp en S38 under panseret på en e30, så er plassargumentet ugyldig.. Eneste plassen jeg har sett man MÅ ha helling på motorn er s50 i gammal Mazda B2000
E_johansen Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 la nå folk få gjøre hva di vil? han spør jo bare hva som må gjøres, og ikke hvorfor.du må sveise om bunnpanne, oljesila, girkasse, innsuget må nok kanskje tilpasses litt om det ikke er plass, men det vil se teit ut med org innsug på en motor som er rettet opp. Endeli noen som vill fårstå å svarer på d jeg spørr om, tusen takk får et knall svar Da blir de rettstilt/loddret motor i Datsun Må bære beklag me my skrivefeil. sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå