Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på angående loddrett m20 motor? De som må jøres da er å: sveise om bunnpanna, oljepompa og girboksen så er de jort eller er de noe mer som spiller inn?

Hvordan er de med returen på olja fra toppen?

Skrevet

beklager får dårlig innfo i spørsmålet mit.

jeg tankte på at m20 ligger 20 eller 30grader imot høyre orginalt, så tenkte jeg å sette motoren vannrett. så jeg får bedre plass til turbo'n

Skrevet

la nå folk få gjøre hva di vil? han spør jo bare hva som må gjøres, og ikke hvorfor.

du må sveise om bunnpanne, oljesila, girkasse, innsuget må nok kanskje tilpasses litt om det ikke er plass, men det vil se teit ut med org innsug på en motor som er rettet opp.

Skrevet

Bunnpanne, pickup og girkasse må sveises om. Når det er plass til å rette opp en S38 under panseret på en e30, så er plassargumentet ugyldig.. Eneste plassen jeg har sett man MÅ ha helling på motorn er s50 i gammal Mazda B2000 :D

Skrevet
la nå folk få gjøre hva di vil? han spør jo bare hva som må gjøres, og ikke hvorfor.

du må sveise om bunnpanne, oljesila, girkasse, innsuget må nok kanskje tilpasses litt om det ikke er plass, men det vil se teit ut med org innsug på en motor som er rettet opp.

Endeli noen som vill fårstå å svarer på d jeg spørr om, tusen takk får et knall svar :D Da blir de rettstilt/loddret motor i Datsun

Må bære beklag me my skrivefeil.

sånn :D

gb8cj94virh781pkdenx.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...