Aleksandeer Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Vurderer å selge min 325(M50B25) coupe 1993 modell til rett pris. Sitter stor kjørecomupter i den , svart skinninteriør, short shift. Mtech fram og bak fanger. Bilen er godkjent med coilovers. Kilometerstanden står på 130.000 km , men det har vært instrument bytte i den så den har gått ca 200.000 km. Følger med en kvitteringer på alt som er gjort med bilen opp igjennom årene. Eneste "feilen" som er med bilen er at en ABS sensor har gått. Bilen er EU til 2015. Motoren går veldig fint både på tomgang og når du kjører, girkasse og drivverk er i bra stand. Ikke noe slark. Sitter KN filter og effektanlegg på den, grom lyd! Bilen går godt! Sikkert mye jeg har glemt og skrive, men kontakt meg hvis du lurer på noe. Bare å ringe eller sende melding for en hyggelig prat. TLF: 90296885. Bilen står i Eidskog , Hedmark. Pris: 65000,- Seriøse bud vurderes! Mvh Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Åssen er den for rust? Har du org bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksandeer Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Er litt rust nederst på venstre framskjerm det er det eneste. Fikk dessverre ikke med original bakluke når jeg kjøpte bilen. Men det skal vel ikke være verdens største problem å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
captncrunk Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 byr deg 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksandeer Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 blir altfor lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Kan det dokumenteres att den "har" gått 200k?? Byr deg 40k for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå