Mrpusten Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Vurderer nå å selge hjertet mitt pga andre prioriteringer.. Legger den først ut her inne, da jeg helst vil at det er bmwglade som evnt tar over denne. Finn.no får vente Bilen har blitt pusset å dullet med hele tiden i mitt eie. Vært voksenkjørt hele veien og aldri blitt herjet med. Pr. idag har den gått 194 000 km. Vinterlagret i mitt eie. Kjørte denne tur/retur Molde- Kr.sand 6 ganger ifjor. Og for dere som vet hvordan disse bilene er, så er det bare en fryd å kjøre. Rette motoren med 2.2 l. Mtech understell Beige skinn interiør. Oljeskiftintervallene er fulgt. Service er fulgt til punkt og prikke. Eugodkjent til mai 2015. Har gjort en god del med bilen siden jeg kjøpte den. Påkostet - 19 bbsfelger ( med NYE dekk ) - Shadowline - Sotede ruter helt rundt - Sorte sideblink - Sorte emblemer - Nye kalippere - Bremseklosser og skiver - Mtech dørmatter ( ubrukt ) - Bremserør - Ny radiator - ekspansjonstank - Luftfilter - Alle foringer i forstilling Og ikke minst. Dynavin d99 inkl sdkort med kart. Her har du internett i bilen. For mer informasjon om denne spilleren så er det bare å google Eneste som er å pirke på pr. dags dato er en LITEN bulk på ene siden og utetempføleren er defekt. Men dette jobbes det med, og blir nok fikset før salg. Kommer til å endre her inne forløpende, da jeg kjenner demensen kommer sigende og er sikkert tusen ting som burde skrives. Selges for 125k Kan vurdere innbytte om tilbudet er bra. Ta kontakt om det er noe du lurer på Ps - flere bilder kommer når jeg får tatt den frem for sommeren. Står vinterlagret enda!
Mrpusten Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Det blir, det blir Få vekk snøen her først... Lar visst vente på seg denne våren..
Tare Jansen Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Pen bil Men hva hadde du på linsa da du tok disse bildene? hehe
Mrpusten Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 Hehe, tenkte den kom tatt med en sliten iphone 4 disse...
Mrpusten Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Kjørt til oslo og tilbake med denne nå. Gikk som en fryd! Oljeskift blir gjort imorgen. Prisen 115 000! Et evig mas om ny bil her i gården...
EspenM3 Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 Hei. Er den fortsatt til salgs? Hvor står bilen?
Mrpusten Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 Hei! Beklager sent svar, vært uten nett... Bilen står her ( Molde ). Mange som ringer, men når de ikke har penger nok får de ikke bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå