hanlille Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 hei! har fire m-tech felger med så og si nye dekk på r18 8/8,5 som selges eller byttes mot noen andre felger! to av fire felgene er ikke helt strøkne, litt kantskade, men ikke mye! felgene er IKKE bolket og det er ikke noe kast i dem! På bakfelga sitter det greie Nankang med mye mønster 265/35 (koster nye 904kr stk på dekkonline) På framfelga sitter det Altenzo 225/40 dekk med nok mønster! Tar imot gjerne bud og kan være interessert i innbytte! selges for 5000 altenzo 225/40 nankang 265/35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trigoman Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Innpress? Bor på raufoss og er int... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanlille Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 et 47 forran og et 50 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trigoman Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Ok, da må jeg tenke og sjekke litt... Tror jeg må ha på en skikkelig spacer foran da gitt...har e36 med coilovers.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanlille Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Ok, da må jeg tenke og sjekke litt... Tror jeg må ha på en skikkelig spacer foran da gitt...har e36 med coilovers.... okei, siden vi bor ikke langt unna, kan du bare si ifra så kan du prøve dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trigoman Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Ja det hadde gått an:-) nr mitt er 40221398 enklere med sms:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå