Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har montert facelift linselykteer på Bmw e30 preface 87 modell noe som ikke var orginalt på denne.

Fulllys og kjørelys funker, men får ikke slått av kjørelys inni coupen. Finner heller ingen kabell i ledningsnette til parklys, er en ledning til overs da jeg har kobla alt på lyktene slike jeg trur det er. Hater ledninger så har ikke så mye peiling på dette. hehe

Er det noen som kan hjelpe meg med dette? det ville svært bra :D

Skrevet

Koblet feil i mellom park og nærlys da? Når du tar til park innvendig i bilen så er det park lysene som slår seg av da foran?

Skrevet

Nei det har jeg ikke gjort det heller. Har prøvd alle ledningene som er der på lysene mens strømmen har vært på. Kjørelysene slukker enda ikke da jeg skal til parklys:/ har også bytte alle releene og sikringene på hele bilen :)

Skrevet

Det finnes et adapterledningsnett til faceliftlykter på preface E30. Vil anbefale deg å skaffe det.

Når jeg kobler ut begge parklysene på min E30, slår den seg automatisk over på kun nærlys når bryteren står i parklys posisjon. Kan være det samme med din, at den ikke merker parklys og derfor skrur på nærlys.

Her er et bilde av Hella adapterene.

http://img266.imageshack.us/img266/7737/hella4.jpg

Så ser du hva som skal hvor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...