bmw_roadkill Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 sirkulasjonspumpa i e39`n får ikke strøm når jeg måler rett på connector pluggen.. .. det kan selfølgelig være brudd i en ledning. men først vil jeg høre om noen har vert borti det her før jeg begynner å rive opp ledninger.. kan det være et `relÈ? og hvor er den? har bryter\klima panelet noe sammenheng mellom sirkpumpa og 12 volt til pumpa? trodde pumpa fikk konstant 12 volt fra du setter i nøkkel pos 2. .. har lest side opp å side ned ang auxiliary water pump. blitt litt smartere,...men starter pummpa med engang du setter nøkkel i pos 2? eller srter bilen?.. eller om det må være en viss temperatur i vannet for at pumpa skal starte? .. ( skal man bruke "rest" knappen så må det være litt temperatur i vannet leste jeg et sted) men da er motoren skrudd av. inputs anyone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 diagrams til en del bmw`r http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå