sondred Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Har som sagt div liggende. m54b20. 150 000km (speedometer medfølger) - BUD (står automatkasse på, kan evt selges for seg, samme km) Komplett bakstilling - BUD forstilling uten fjærbein - BUD Originale xenon preface lamper (ikke matte!) - BUD Bakluke i ganske bra stand (rust rundt spylerdyse, ramma ser grei ut, en bitteliten "tilhengerbulk i bunn, viskeren er knekt av sammen med knappen) - BUD innstegsliter og dørpakninger - BUD AC panel ALT skal bort, da dette bare ligger i veien kom med bud å kom å hent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Kommer dette fra en bil du demonterer? Trenger ledningsnett fra bil med den motoren. Send gjerne svar på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArnesenE46 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 hvor holder du til? interessert i bakluke.. send gjerne tlf nummer på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Har dessverre ikke ledningsnett til bilen, utenom det som står i min egen:/ Kjøpte motoren da jeg trodde min egen var ras, noe som viste seg at den ikke var, så da sitter jeg med motor å gir jeg ikke trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olelos Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Kunne tenkt meg baklyktene dine, på bagasjeluka. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå