Arnesen1 Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Hei, er på jakt etter ett sett rimelige felger som passer en 320i E30. Trenger ikke nødvendigvis være original BMW, men liker godt felger med ett retro utseende. Gjør ingenting om felgene er noe slitt, så lenge de ikke er skeive. Ikke stålfelger med kapsler, de har jeg nok av. Ønsket dim er 15-16" Har ett sett 17" felger av merket DAT racing, med gode sommerdekk på, som eventuelt kan fungere som inbytte. Har lagt ved noen bilder av felger som har det utseende jeg er på jakt etter. Pris er jeg ikke helt sikker på, men er ikke ute etter noe veldig dyre greier.
Heihå Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Har et sett med det nest øverste bildet med dekk på 5-6mm, men alle av den typen er 14" da 1000kr
HypeTraxX Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Jeg har noen 15" MIM felger liggende. 7" breie og ET 13. Dekk sitter på. Slitt innerbane bak og må balanseres foran
Arnesen1 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 Sund.M3: Ikke helt det jeg er på jakt etter desverre, da de var relativt like de jeg allerede har. Dere andre har PM.
KarlDahl Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=256903
skogsland Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Har det øverste bildet av originale BMW felger jeg ikke trenger mer hvis du er intr. Må ha nye dekk men felgene er helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå