alx2rvik Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Skulle ha begynt mye tidligere med å lage prosjekt tråd, men er bare sånn at jeg ikke har tenkt på det før nå. Blir mye som skal gjøres i nærmeste framtid. Første bildet er før jeg la carbon film. Er litt stolt av at jeg og haybimmsen fikk til dette i høst helt selv. Bare å følge med framover folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx2rvik Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx2rvik Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Bildene ble ikke 100 prosent bra, men ble bare sånn pga dårlig mobil. :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Kan jeg spør hvordan du tar skjermbilde på samsung ? Ser ut som det er det du har gjort over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx2rvik Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Trykk inn skjermlås og tilbake knappen samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Trykk inn skjermlås og tilbake knappen samtidig. Får det ikke til :s Samsung s3 du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx2rvik Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Har s2. sjekk ut her på youtube: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Hei hå! Se her, vi må få lakt ut bilder Alex! Har noen jeg også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Dette så da bra ut! Hva er planene framover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx2rvik Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Først og fremst i nærmeste fremtid ta en skikkelig vask etterfulgt av clay, polering og voks. samtidig skal sommerdekka på også skal jeg bytte et stag framme. Når deler kommer i posten skal jeg legge opp nytt ledningsnett til grøftelysa. gleder meg til å kvitte meg med det jallagreia som er der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx2rvik Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Bare å legg ut bilder hay. Har mista alle bildene mine pga pcen min klikka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Japp Sitte på Flesland nå, blei tur på me gitt. Fått svar på dekka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx2rvik Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Nope. kan du høre med han ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx2rvik Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] Bytta ut bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx2rvik Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Har fått vasket og clayet bilen i dag også satt jeg på sommerdekk. Bytta støttestaget framme på høyre side framme i ste også fant jeg ut at jeg trenger nye støtdempere bak. blir mye småplukk fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå