Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden hadde jeg en tråd om oppusing av en gammel/dårlig e28. Det ble så mye arbeid at den at den ble desverre aldri ferdig. Så jeg gikk til innkjøp av en i mye bedre stand, og jeg tenkte å fikse litt på den istedet.

Bilen er en orginal 518 som det var minimalt med rust på. Jeg tenkte at jeg kunne poste bilder etter hva jeg gjør og få litt tips og meninger om hva dere synest bør gjøre og forbedringer.

Planer for bilen:

-Større motor.

-Ta alt av rust. (veldig lite så langt )

-kansje omlakkeres.

-Senk og felger.

Deler jeg trenger:

-Grøftlys med ledningsnett.

-bakstilling og forstilling 535

Her er noen bilder :

9ena9eqe.jpg

mesybany.jpg

Skrevet

umamapap.jpg

Var på eu kontroll endag og bilen ble langt ifra godkjent. Alle fjærene rundt om var kappa. Bestile da senkesett fra koolart. vmaxx senkefjærer 40/35 som ble sendt samme kvelden som jeg bestile, imponerende. Bilder kommer etter alt er montert.

Skrevet
mmmmm, deilig bil :wink:

Takk :)

blir spennende å se bilen med 40/35 senk. vurderer å bestille det til min 518 og :)

skal følge med her :)

Jeg synest det ble for høyt framme , blitt mye bedre med litt mere vekt (motor) nedi der : P

Men bak ble den bra. Skal ta noen bilder , men må ha nye støtdempere bak, ene var visst kaputt.

• 1 month later...
Skrevet

Sveisa alt som trengs i bagasjerommet igår og satt på nye dempere og foringer med det nye senkesettet .

Men felgene passet ikke uten valsing så de er til salg og jeg er på leting etter nye heldst bytte med Gs retro eller alpina kopier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...