Gå til innhold

524td delebil/repobjekt, mye bra deler

ok17
 Share

Anbefalte innlegg

1989 mod 524td e34 Selges som delebil eller repobjekt. da jeg ikke har sted å holde på.

ALT SELGES SAMLET. Eu godkjent i ett og halvt år til, skilt står på.

Negative er vell er vell at motor kan gå varm i bakker????? gåen topppakning? termostat? veit ikkje ka so e gale i. Venstre framskjerm er isundrusta ned ved kanal, men følger to nye originale framskjermer en til hver side. Turteller funker ikke, dårlige foringer venstre side framme ellers er den grei.

Positive

motor fungerer bra bortsett fra att den kan gå varm, girkassa er god, Strøkent stoff sport interiør, 99% strøkent! 5 sett alufelger, 3 15" elr 16", 17" ac schnitzer replica og 18" ORIGINALE ac schnitzer, fint e34 m5 ratt, Sperrediff, grenrør med topp montert ganske nylig overhalt lastebil turbo, Mye bra ny sterio i bilen, sorte baklykter,sorte blinklys, emblemer, nye matter, gir og håndbrekk skinn mansjett, mgirkule, mye ekstra interiør og mye mye mer. masse deler

Bilen er grå, bilder kan sendes hvis dette er av interesse.

send bud på pm. SKAL BORT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Pris?

Veit ikkje heilt.

Stussa litt på å selge den allikavell vurdere å beholde den sjøl, selge delan og vrake den.

Har da bestemt meg for å selge, eller den må bort.

Skal sjekke olje og kjølevann om det e nokka lureri oppi der og legge ut nokka bilda imorra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ikke finne noe snusk i olje eller kjøleveska, men var lite kjøleveske, grunnen vet jeg ikke.

Slenger ut noen bilder av delene som følger med imorgen.

kan også være interessert i å ta imot deler til e30 som delbetaling.

M20b25 motor i bra stand, diesel veiv for ombygging til m20b27, pakningsett, ny oljepumpe fra m21 er av meget stor interesse.

andre deler kan også være av interessant, bare å sende pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...