Julianv Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Hei! Her i forgårs så merket jeg at varmen fra varmeapperatet plutselig ikke var helt som den normalt er. Blåser jo varmt, men før var det nesten "vondt" når den sto på full guffe mot hendene, nå er det varmt, men mer en mild lunk. Har sjekket kjølevæskenivå og alt er bra, samt god sirkulasjon fra vannpumpe. Eneste jeg la merke til er at det svetter litt fra termostathus, men dog så lite at det ikke har minket på væskenivået.. Har ikke tuklet med kjøleanlegget på lenge, så tviler igrunn på luft, men vet jo aldri.. Mvh Julian
Julianv Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 Har den liggende med hus, så det var planen.. Men tempen på motor er jo helt fin og stabil.. Får håpe på det bare er det som er problemet.. Takk!
lassew93 Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Sjekk om alle slangene som går til varmeregisteret ditt er varme, hvis en er varm og en er kald så er det ikke riktig gjennomstrømning. Alle skal være varme.. Jeg har akkurat samme problemet (ENDA-.-) da jeg har luftet, renska slanger, bytta ekspansjonstank osvosvosv.. du kan være uheldig hvis varmeregisteret ditt lekker, da merker du det nede med føttene enten på førersiden eller pasasjersiden, bløtt som fan.
Julianv Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 Takk for tipset, skal sjekke dette.. Har jo ganske god varme, bare ikke like god som før.. Ikke bløtt i bilen iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå