Gå til innhold

Spacere SWS Earthquake 8"

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen her inne har spacere til SWS Earthquake, eller har mulighet til å lage noen?

Spaceren jeg bruker nå er en slags lydisolerings matte, men denne tetter jo ikke rundt det hullet som kontakten til de gamle høytalerne er. Så lurer på om noen har eller har mulighet til å lage noen skikkelige, eller som vet om noen som lager.

Har sendt ett par mail til en "Jtsherri", som visst nok skal lage noen gode spacere i plastikk. Men han svarer ikke på mail.

Evt. tar jeg i mot gode tips om hvordan dere har gjort det der ute. Jeg er ikke fornøyd med lyden i SWS'ene, håper lyden kommer seg når jeg får tettet det "hullet" i kassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kommet i kontakt med mr. Jtsherri. Virket som en svært seriøs og hyggelig mann! Bestilte ett sett med spacere av han, og i følge andre så skal produktene være av høy kvalitet! Kan komme med tilbakemelding når produktene er ankommet om noen interesserer seg for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Jeg har Logic 7 i bilen så bruker original forsterkeren, spacerene passet perfekt! Ingenting negativt å si om de.

Hei, hvordan var forskjellen med nye subber og bruk av orginal forsterker?

Noen som vet hva forsterker som kan erstatte den orginale? Selvsagt Logic 7 jeg spørr om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kommet i kontakt med mr. Jtsherri. Virket som en svært seriøs og hyggelig mann! Bestilte ett sett med spacere av han, og i følge andre så skal produktene være av høy kvalitet! Kan komme med tilbakemelding når produktene er ankommet om noen interesserer seg for det :)

Sikkert eit dumt spørsmål,me kor kontakter ein "mr. Jtsherri"?

Kor mykje måtte du betala for spacerane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Logic 7 i bilen så bruker original forsterkeren, spacerene passet perfekt! Ingenting negativt å si om de.

Hei, hvordan var forskjellen med nye subber og bruk av orginal forsterker?

Noen som vet hva forsterker som kan erstatte den orginale? Selvsagt Logic 7 jeg spørr om :)

Det skal sies at original subbene egentlig ikke er så værst, men etter jeg byttet er det mer trøkk i lyden. Subbene spiller også muligens noe lågere. Med kraftigere forsterker vil eg tro at en merker mye mer forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert eit dumt spørsmål,me kor kontakter ein "mr. Jtsherri"?

Kor mykje måtte du betala for spacerane?

Tror jeg betalte 50 $ for spacerene med frakt, så pris er veldig overkommelig.

Du kontakter han på jtsherri @ gmail . com (i ett ord da selfølgelig) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...