Turbobaja Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 selger ett m50 kompressor kit, av ukjent merke, det er helt nytt, medfølger det som vises på bildet, kom gjerne med bud!
D.Toft Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 kit? hvor er resten? er jo ikke bare å skru dette på og kjøre.
Turbobaja Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 ja unnskyld kompressor da, men har desverre ikke noe info for det, dette er noe jeg har gjort en byttejobb for så har ikke peiling på hva den lader osv:/ selger dette fordi jeg ikke har bruk for noe av detteda jeg kjører turbo selv:) kom med bud de som vil:)
Turbobaja Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 Der står dwt ingen ting, er ikke noe merkeplate på den heller, er kina av noe slag:)
_Niclas_ Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Okei hehe. Da er det ikke så lett å si noe om effekten denne pressa kan levere
Turbobaja Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 Nei er ikke så lett og si det nei:/ 5k må jeg ha for det:)
Magnum 310 Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Går denne på viftereima? Eller skal den ha egen reim og reimhjul utenpå? Oljesmurt/kjølt? Følger ikke med oljekjøker osv?
Turbobaja Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 den svarte på bildet er den du skrur på vannpumpa tror jeg, så går den derfra til pressa, den er ikke oljesmurt/kjølt:)har ikke reima, men tror jeg har lengden på den skrivd ned ett sted:)
Rogeren Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 den svarte på bildet er den du skrur på vannpumpa tror jeg, så går den derfra til pressa, den er ikke oljesmurt/kjølt:)har ikke reima, men tror jeg har lengden på den skrivd ned ett sted:) "den svarte" skrur du på veiven, i tillegg til det som er der...!
Turbobaja Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 det er mye mulig, har ikke peiling på kompressor, kun turbo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå