Johnsen86 Skrevet Mai 22, 2013 Skrevet Mai 22, 2013 Er det noen datostempling på disse dekka ? Og hva slags merke er det ?
Ulf64 Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Skrevet Mai 24, 2013 Er det noen datostempling på disse dekka ? Og hva slags merke er det ? Ser ikke no dato. De er Max 2/3 år gamle. Er Michellin. Pirelli. Bf goodritch
Ulf64 Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Har ikke noe 15" vel is pigg ? nei bare 16''
termin Skrevet Oktober 1, 2013 Skrevet Oktober 1, 2013 SKulle ikke sånn tilfeldigvis hatt muligheter for å frakte til Gjøvik?Skulle hatt et sett, men bilen min står på verksted de neste to ukene, og jeg har da ingen muligheter til å hente.
Ulf64 Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2013 SKulle ikke sånn tilfeldigvis hatt muligheter for å frakte til Gjøvik? Skulle hatt et sett, men bilen min står på verksted de neste to ukene, og jeg har da ingen muligheter til å hente. nei skal ikke det desverre.. begynner å bli lite dekk igjen nå å, mange som har begynt å tenke på vintern nå.
Ulf64 Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Har du fremdeles et sett med ispigg? Hoi, utsolgt dessverre . Legger ut ny tråd om jeg får tak i fler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå